نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: جنگ های تبلیغاتی به روایت تصویر

  1. #1
    حرفه ای پولدار آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    هرجا که شد
    نوشته ها
    509
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پیش فرض جنگ های تبلیغاتی به روایت تصویر

    نوعی دیگر از جنگ اما بدون توپ و تانک و خونریزی ولی بسیار شدید بر اساس خلاقیت،
    هوش با جنبه هایی از شوخی و بامزه گی در میان شرکت های بزرگ در جریان است.
    این جنگ، جنگ تبلیغاتی نام دارد که در این نوشته به نمونه هایی از آن اشاره خواهم کرد:

    1. نیکون در برابر لومیکس
    شرکت تولیدی دوربین های عکاسی دیجیتالی "نیکون" (Nikon تلفظ صحیح: نایکان)
    در تبلیغ محصول جدید خود با امکان تشخیص چهره به صورت خودکار، از این تبلیغ استفاده کرده است:

    " نیکون - تمرکز بر چهره" مهم نیست چهره ی ارواح باشد یا انسان، اسکلت، یا آدم های فضول... نیکون همه را تشخیص می دهد.



    لومیکس(Lumix)، رقیب نیکون، تبلیغ زیر را با این موضوع منتشر کرده است:
    لومیکس صورت هایی را که هنوز به دنیا نیامده اند را هم تشخیص می دهد!



    کوکا کولا در برابر پپسی:
    این دو غول تولید کننده ی نوشیدنی های بدون الکل، همیشه در حال رقابت و جنگ تبلیغاتی بر علیه یکدیگر بوده اند.
    گاهی این تقابل به مسخره کردن شرکت و محصولات دیگری هم کشیده شده است.

    پپسی:
    کوکاکولا طبقه دوم این ساختمان را برای دفتر بازاریابی و فروش محصولات خود خریده است
    و در مقابل آن تابلویی با عبارت: " کوکاکولا، در طبقه دوم" را برای راهنمایی
    مراجعه کنندگان نصب کرده است. چند روز بعد، پپسی، تابلویی را در کنار تابلوی کوکاکولا نصب می کند
    با این عنوان: " پپسی، همه جا " !



    حتی طوفان و برف هم نمی تواند مانع از خریدن پپسی توسط مردم شود!


    به نظر می آید که نی هم دلش نمی خواهد وارد قوطی کوکاکولا شود!


    کوکاکولا:


    راننده پپسی در حال نوشیدن کوکاکولا است!



    بی ام و در برابر آئوودی در برابر سوبارو:

    این یکی یک جنگ تبلیغاتی کلاسیک و خیلی جالب است.
    بی ام و جنگ را شروع می کند:
    در پوستر زیر نوشته است:
    تبریک به آئوودی بخاطر بردن عنوان اتومبیل سال 2006 آفریقای جنوبی،
    از طرف برنده عنوان اتوموبیل سال 2006 جهان!



    آئوودی پاسخ می دهد:
    تبریک به بی ام و بخاطر بردن عنوان اتومبیل سال 2006 جهان
    از طرف برنده 6 دور متوالی مسابقات اتوموبیلرانی 24 ساعته "لو مان" از سال 2000 تا 2006



    سوبارو هم برای اینکه چیزی گفته باشد:
    آفرین به آئوودی و بی او و برای برنده شدن در مسابقات زیبایی،
    از طرف برنده بین المللی موتور سال 2006!




  2. # ADS
    Circuit advertisement
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many

     

    حرز امام جواد

     

  3. #2
    !Challenge Everything mahdishata آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    اخر الزمان
    نوشته ها
    7,642
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پیش فرض

    سلام
    خيلي با حال بود
    اين سوبارو وسط دعوا نرخ تعيين ميكنه:d

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
کانال سپاه