همه یا از اینطرف بوم می افتن یا از اون طرف
حجاب خوبه
حتی اگر بهترین ارزش هم باشه
به زور پوشیدن یا به زور در آوردنش بده
چه حزب الهی چه رضا خان
هر دو افراطین
و به بیراهه میرن
.....................
واما جواب افراط وتفريط
بی حجابی در آئین محمدی واسلام حرام است وممنوع ویک دهن کجی با احکام خدا ودستورات او
بی حجابی خلاف قانون است واخلال در امنیت اجتماعی کشور به حساب می اید
بی حجابی از ابزارهای دشمن وبیگانگان جهت سست کردن بنیاد خانواده وبه انحراف کشاندن اخلاقی جوانان است
بی حجابی باعث غفلت جوانان یک کشور از خطر تهاجم بیگانگان به آئین ومقدسات وارزش ها وبارورها ی اصیل آن کشور است
بی حجابی وسیله غیرت زدائی ودین ستیزی وعفت سوزی است
رضا خوان مزدور کثیف ونوکر استعمار رذل انگلیس بود
او با کشف حجاب زوری در صدد انهدام دین ومکتب وآئین تشیع ایرانیان بود
شمشیر نماد ی از مبارزه وجنگیدن وکشتن است
حال اگر این شمشیر ذو الفقار بود ودر دست توانای علی کرار بود چه خواهد شد
علی با این شمشیرش ده ها انسان کافر ومنافق کشت وبه درک واصل کرد آیا علی اشتباه کرد .. هرگز
دستمریزاد یا علی
علی با شمشیرش در جنگ خندق قویترین جنگجوی آن زمان( عمرو بن عبدود عامری ) را کشت وپیامبر در باره این ضربه علی فرمود ضربه علی {{کشتن یک انسان )) از عبادت جن وانس تا روز قیامت برتراست
ابن ملجم مرادی شمشیری داشت که تا چهل روز مسمومش ساخت وبا آن فرق علی را شکافت و او را شهید نمود
حال هر دو نفر شمشیر داشتند وهر دو نفر با شمشیر در پی خشونت بودند
اما خشونت علی کجاست وخشونت ابن ملجم کجاست
در قضیه یوسف وزلیخا
وقتی زلیخا از یوسف خواست که دست به کارخلاف شرع بزند وبا او معاشقه نماید
یوسف پاک از این کار امتناع کرد وبه طرف درب اطاق دوید تا از صحنه گناه فرار کند وزلیخا به طرف یوسف نیز دوید تا به او برسد
یوسف از گناه می دوید وزلیخا به طرف گناه می دوید
خوب هردو می دویدند اما این کجا وآن کجا
زور برای دفاع از این ایمان مقدس است
و
زوری که برای شکستن ایمان نامقدس است
هر زور بد نيست