نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: دوست دارید رئیس جمهور آینده ایران چه کسی باشد ؟

رأی دهندگان
332. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • محمّدحسن ابوترابی فرد

    2 0.60%
  • کامران باقری لنکرانی

    21 6.33%
  • سعید جلیلی

    100 30.12%
  • غلامعلی حدّاد عادل

    29 8.73%
  • اسفندیار رحیم مشائی

    4 1.20%
  • محسن رضایی

    14 4.22%
  • حسن روحانی

    1 0.30%
  • علیرضا زاکانی

    0 0%
  • محمّد سعیدی کیا

    0 0%
  • محمّدرضا عارف

    3 0.90%
  • محمّدباقر قالیباف

    43 12.95%
  • منوچهر متّکی

    1 0.30%
  • علی اکبر ولایتی

    59 17.77%
  • اکبر هاشمی رفسنجانی و یا هر شخصي كه وی از او حمايت كند

    22 6.63%
  • هر شخصي كه احمدي نژاد از او حمايت كند

    19 5.72%
  • سایر کاندیداهای مورد نظر شما

    14 4.22%
صفحه 6 از 33 نخستنخست 12345678910111213141516 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 51 به 60 از 321

موضوع: دوست دارید رئیس جمهور آینده ایران چه کسی باشد ؟

  1. #51
    حق آب و گل داره خادم اهلبیت آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    خوزستان آوردگاه سرخ دلیران
    نوشته ها
    1,812
    تشکر
    1
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پیش فرض

    سلام
    ظاهرا این چند نکته مبهمه .
    اگر به تشخیص خودش و با آن اقدامات به اصلح رسید
    یعنی اینکه اصلح را طوری یافت که برابر فطرت و بینش خودش بود . و احتمال دارد اصلح او ، اصلح مورد نظر ما نباشد .ولی در حقیقت طبق آنچه به آن دست یافته برایش اصلح است حتی اگر از نظر ما این شخص اصلح نباشد .
    چون ملاک اصلحی است که رهبری و علما و دانشمندانی که در خط رهبری هستند تأیید کنند .و الا اصلح دیگری که حق ندارد وجود داشته باشد .
    در آن صورت در راهی که گام نهاده - خطا رفته ؟ اگر خطا رفته گناه کرده ؟ با او چه باید کرد ؟
    واو آنچه را انتخاب کرده مقبول ما نبود .

    در بالا توضیح دادم
    واز دایره خودی ها خارج است .
    ببینید ما کسانی را در مملکت داریم که افعال آنها طبق نظریه و ایده رهبری و اندیشمندان مورد حمایت ایشان است . پس اینها در داخل دایره قرمزند (اینها لقب خودی ها گرفته اند ) .ودر مقابل آنها هستند که سلیقه ها و رفتارشان اصلا خوشایند رهبری و آن بزرگان نیست . همان خارج از دایره ها و یا غیر خودی ها .حالا منظور من اینست که :فرد منظور جزء کدام دسته است و طرز رفتار با او چگونه است ؟
    راستی ما دیگه یاد گرفتیم "پوستمون کلفت باشه " . بهتره تا بی خودی غصه بخوریم . " متلک گویان " محترم را هم به بزرگی خودمان و کوچکی خودشان می بخشیم.
    ویرایش توسط خادم اهلبیت : 14-01-2013 در ساعت 23:52
    حسین من انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدوا لمن عاداکم . الی یوم القیامه کانال شعر من در ایتا : شعر (اسرار درون )

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many

     

    حرز امام جواد

     

  3. #52
    مدیر بازنشسته Hamid آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    تهران. پلاک 5
    نوشته ها
    2,061
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پیش فرض

    سلام.

    اگه گزینه ها رو ویرایش قراره بکنین، یه نفر دیگه هم یافت شد که احساس مسئولیت قطعی کرده:

    مهرعلیزاده : با شعار "دولت رفاه" می‌آیم

    شرایط برای گفت وگو فراهم نبود، درکناردوستی بودیم که صحبت از آقای مهرعلیزاده فعال سیاسی اصلاح طلب شد ،به کمک این دوست فرصت کوتاهی به دست آمد تا گپ وگفتی تلفنی ومختصر با ایشان داشته باشیم . قطعا درچنین حالتی امکان طرح همه سوالات میسر نبود و مقرر شد تا گفت وگویی تفصیلی در یک فرصت بهتر داشته باشیم.
    محسن مهرعلیزاده متولد 1335 مراغه و فوق لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه تبریز و دکترای مدیریت مالی از دانشگاه تهران را دارد. او مدیرعاملی منطقه آزاد کیش، مدیرعاملی گروه شاهد، استاندار خراسان در دولت اول آقای خاتمی و معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در دولت دوم آقای خاتمی را در سوابق خود دارد. وی در سال 1384 به صورت مستقل با شعار دولت رفاه پا به عرصه انتخابات گذاشت و در بین 7 نفر کاندیداهای آن دوره ( آیت الله هاشمی رفسنجانی ، احمدی نژاد ، مهدی کروبی ، محمد باقر قالیباف ، علی لاریجانی ، معین و مهرعلیزاده ) نزدیک به پنجاه درصد رأی کاندیدای پیروز یعنی حدود 2 میلیون رای در سبد خود قرار داد و در اکثر استانهای آذری زبان با اختلاف بسیار زیادی نسبت به رقبا پیشی گرفت و نفر اول شد. او هم اینک فضا را رصد می کند و معتقد است اگر شرایط فراهم شود ، کاندیدا خواهد شد. در مصاحبه‌های اخیر خود گفته بود که اگر همه گروه‌های اصلاح‌طلب بر روی انتخاب وی اجماع کنند، نامزد خواهد شد. گفت‌و‌گوی خبرنگار خبرگزاری تسنیم با محسن مهرعلیزاده را در زیر می‌خوانید:

    -مهرعلیزاده درپاسخ به این سوال که ارزیابیتان ازوضعیت جامعه امروز ایران چیست می‌‌گوید:
    ما جامعه ای داریم پویا، پر تحرک و فعال و ملتی با هوش، صبور که بر خلاف دیگر ملل دنیا؛ همه امور را زیر نظر دارند. آرمان‌های انقلاب اسلامی بر پویایی، صبوری و جهت‌دار کردن این جامعه و مردم آن تاثیر مضاعف گذاشته و جامعه و مردم را از بستر آرمان گرایی در مسیر راهبردی ایمان به زندگی خوب، جامعه سالم و استفاده بهینه از منابع و ثروت ملی قرار داده است.
    عدم تجانس مدیریت اجرایی با روح جامعه و مردم و غفلت از منابع مادی و معنوی عمومی رگه‌هایی از چالش عموم با معیشت روان را ظاهر کرده لذا امروز نیاز به برنامه‌هایی داریم تا به کمک آن، آرامش، اطمینان، امید و ثبات به جامعه و مردم برگردد. اقتضاء جامعه معیشت روان است و معیشت روان منوط به اقتصاد پویا و تحقق چنین اقتصادی نیازمند توجه به رفاه همگانی است. این امر نیز از طریق واگذاری امور تولید، تجارت، صنعت و کشاورزی به مردم میسر می‌شود.
    من اعتقاد دارم که جامعه و مردم ما با این سابقه پر تحرک اجتماعی و ملی و بین‌المللی و تقش آفرینی در تاریخ و خالق بزرگترین انقلاب معاصر، این لیاقت و استحقاق را دارند که در بین جوامع موجود و در بین ملت های فعلی، صاحب جایگاه ویژه و موقعیتی «الگو» باشند.

    این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که چرا شما موضوع اقتصاد را عمده و برجسته می‌کنید خاطرنشان ساخت :اگر جامعه ما زبان داشت قطعا در مقابل پرسش فوق چنین پاسخ می‌داد: ثبات، آرامش، امیدواری، نشاط، رشد، اعتماد متقابل، قرار گرفتن در جایگاه حقیقی‌اش، در تعامل با دنیا. جامعه پاسخ می‌داد که من شرایطی را طالبم که در آن تفاهم برای زیستن مطلوب فراهم باشد. مدیرانی را طالبم که باعث همگرایی و هم افزایی شوند.

    جامعه پاسخ می‌داد؛ حزب و گروه و دسته، بد نیست اما اگر در مسیر تحکیم هویت اصیل جامعه و مردم باشد، نعمت است، مائده‌ای است ارزشمند که می‌تواند به منزله سدّی استوار در مقابل تردستی های مذموم و سیاست بازی های شیطانی باشد که به جای منافع جمعی، منافع حزبی و فرقه ای و گروهی را طلب می کند.
    جامعه پاسخ می‌داد که منیّت و خودخواهی اسباب تنزل و فروپاشی را فراهم می‌کند و درخت خشونت و نا امنی را با میوه‌های فاسد و تلخ عرضه می‌نماید. جامعه به آرامی و عمیق پاسخ می‌داد، خواسته من این نیست، روحیه من با اینها سازگار نیست و ...

    واقعیت این است که توان درآمدی مردم با هزینه‌هایشان سازگاری نداشته، از نزاع بی‌فرجام با رکود و تورم و گرانی و بیکاری، خسته شده‌اند. مردم دنبال آرامش هستند، کشاورز به دنبال کاشت و برداشت بی‌دغدغه، کارگر و کاسب به دنبال فراهم شدن زمینه کار و تجارت سالم، کارمند به دنبال امنیت شغلی و توجه لازم اداری و همه اقشار دیگر به دنبال آرامش و امنیت روانی و یک زندگی سالم و بی‌دغدغه هستند.

    وی درپاسخ به به این پرسش که نقش گروه‌های سیاسی در رسیدن به این آرامش و رفاه چیست ؟خاطرنشان ساخت: نباید عرصه اجتماعی و محیط زندگی و آرامش مردم با کنگره‌های حزبی و عرصه‌های تجمعات و سخنرانی و یا بایگان های تحت امر اشتباه گرفته شوند. مردم برای شکست دادن حریف و بیرون راندن آن از عرصه سیاسی زندگی نمی‌کنند، مردم آرامش می‌خواهند، امید و آینده می‌خواهند، می‌خواهند در قانون کشور، اقتصاد کشور، ارزش پولشان، قیمت مسکن و کالا و اجاره بها و قول و وعده مسئولین ثبات و پایداری باشد، مردم می‌خواهند بی‌دغدغه زندگی کنند. باید مراقب بود، عده‌ای فضای کشور را به عرصه‌های منیت، خودخواهی، سیاست‌بازی‌های کاذب، تحکیم و ترجیح منافع گروهی تبدیل نکنند و روح جامعه و مردم کشور را آزار دهند.

    مهرعلیزاده درپاسخ به این سوال که جامعه در چه شرایطی به حدنصاب مطلوب خواسته‌هایش می رسد؟ اظهارمی‌دارد: نباید عرصه اجتماعی و محیط زندگی و آرامش مردم با کنگره‌های حزبی و عرصه های تجمعات و سخنرانی و یا بایگان های تحت امر اشتباه گرفته شوند. مردم برای شکست دادن حریف و بیرون راندن آن از عرصه سیاسی زندگی نمی‌کنند، مردم آرامش می‌خواهند، امید و آینده می‌خواهند، می‌خواهند در قانون کشور، اقتصاد کشور، ارزش پولشان، قیمت مسکن و کالا و اجاره بها و قول و وعده مسئولین ثبات و پایداری باشد، مردم می‌خواهند بی‌دغدغه زندگی کنند.

    باید مراقب بود، عده‌ای فضای کشور را به عرصه های منیت، خودخواهی، سیاست‌بازی‌های کاذب، تحکیم و ترجیح منافع گروهی تبدیل کرده و روح جامعه و مردم کشور را آزار دهند.

    مردم میلی به تهدید و جدال گفتمانی، هتاکی مدیران، نخبگان و دست اندرکاران ندارند. مردم به دنبال آرامشی هستند که نتیجه آن هم افزایی دولت و مردم برای قدرت کشور باشد، ایجاد هیجان‌های کاذب و بی حاصل، سر دادن شعار های توخالی، تصمیمات شکننده اجرایی و اقدامات غیر قانونی به جامعه و مردم آسیب می‌رساند.

    مردم میل دارند بزرگان آنها با رعایت نزاکت، ادب، احترام، تکیه بر قانون اساسی کشور و رعایت قانون و اخلاق به ریسمان خداوند چنگ زنند و لجبازی و قانون گریزی را کنار گذارند، به فکر تسویه حساب نباشند و راه را برای «وحدت ملی» و «انسجام ملی» هموار نمایند. مردم میل دارند که آینده اجرایی کشور به دست فرد یا افرادی باشد که درک درست از جایگاه، ماموریت و وظایف خود داشته باشند و بدانند که این کشور و این نظام، فقط و فقط بر اساس قانون و بر محور منافع و مصالح عمومی اداره می شود. لذا باید گروه های فعال و افراد شاخص تلاش نمایند تا بدور از هرگونه منفعت طلبی، میراث امام راحل را پاس دارند و فضا را برای ایجاد یک دولت متعادل، متعامل، مدبر و توانمند مهیا کنند و با مدارا، انتخابات آینده را در فضای قانون مدیریت کنند. تفرّق و انشقاق سمّ مهلکی برای توسعه و رشد کشور است. چه تفرّق بین گروه ها و چه در داخل گروه ها و جناح های فکری، داشتن افکار متفاوت و مغایر بسیار مغتنم است و چه بسا موتور تحرک و رشد است ولی پافشاری از روی تعصّب، خودخواهی و عدم در نظر گرفتن مصالح عمومی مردم و کشور خیانت به آرمان های مردم و کشور است. علی‌الخصوص وقتی گروهی به دلیل ضعف گفتمانی و عاری بودن رویه هایشان از مبانی و یا ترجیح دادن منفعت‌های گروهی بر مصالح ملی چشم بر روی همه چیز می‌بندند. و تمام سرمایه‌های نظام را مورد هجمه و اضمحلال و تخریب قرار می‌دهند. این رویه هیچ انطباقی با اسلام، انقلاب و قانون اساسی ندارد و مردم هم به خوبی این رویه ها را از رویه های درست و دلسوزانه تشخیص می دهند. لذا جریانات سیاسی نیز باید مراقبت کنند تا کشور به عرصه منیّت ها، خودخواهی ها، سیاست بازی ها و منافع گروهی تبدیل نشود.

    4- مهرعلیزاده درپاسخ به این سوال که نگاه شما خیلی ایده آل وآرمانی است اظهارمی دارد : ببینید! این کشور متعلق به مردمی ساده و بی آلایش است که دنبال زندگی آرام هستند. این ملت دنبال جنگ و جدال نیستند. کافی است عده ای که محیط اجتماعی و زندگی مردم را با عرصه مناظره های خیابانی اوایل انقلاب اشتباه گرفته اند، سر عقل بیایند و دست از آرتیست بازی‌ها، تسویه حساب‌ها و لجبازی‌ها و بعضاً منافع شخصی و گروهی بردارند و کشور و مردم را بیش از این دچار مشکل نکنند.

    مایه تعجب است عده ای علی رغم اینکه حاصل منفی اقدامات و رویه‌های خودرا می بینند و قضاوت مردم در مورد فکر و مشی آنها را نیز مشاهده می کنند. بدون هیچ توجهی به مصالح مردم و کشور هنوز هم همان خط مشی ها را دنبال می کنند، به جای اینکه به وحدت میان مردم و وحدت میان مسئولین و گروه های فکری و سیاسی جامعه بیاندیشند بر طبل تفرق و انشقاق می کوبند. قطعا دلسوزان نظام از تفرق بین گروه ها خوشنود نیستند و در این میان آنچه مایه تاسف است اینکه عده ای به جای ترمیم آسیب ها و ایجاد وحدت، به تفرقه تراشی مشغول شده اند و سعی می کنند اختلاف را در جامعه القاء کنند. اینها ظاهراً وحدت را بر نمی تابند و حیات خود را در تفرقه یافته اند. البته مردم ایران هوشیارند و عقلاً دلسوزان کشور و جامعه را به خوبی از بداندیشان باز می شناسند. لذا باید گروه ها و جریانات سیاسی به هوش باشند تا تندروی ها و تکروی ها کنار گذاشته شوند. تفرّق و چند دستگی و یارگیری در درون گروه هایی که شاکله آنها بر محور قدرت طلبی و خودخواهی است، امری طبیعی است، ولی گروه هایی که مردم سابقه عقلانیت و خرد ورزی از آنها دارند باید پاسخگوی عملی مردمشان باشند. باید تندروها و تک‌روها را اگر نصیحت پذیرند، نصیحت کنند و اگر نه باید به نحو مقتضی از دایره فعالیت‌های خود و به ویژه از هسته‌های تصمیم‌گیری کنار بگذارند.

    امروز موضوع اصلی؛ سوءتدبیرها و بعضاً سوءنیت‌هایی هست که مردم نتیجه آن را به وضوح می‌بینند. این چه رویه‌ای است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به بعد عده‌ای خود را مالک همه چیز انقلاب و مردم فرض کرده‌اند و از هر چیزی با انگ زدن به این و آن، یاران واقعی انقلاب، نظام، امام و مردم معتقد و مسلمان را به عناوین مختلف از صحنه بیرون کرده‌اند و هنوز هم به این رویه ادامه می‌دهند. این روش‌ها نه تنها با قانون اساسی، بلکه با منافع مردم و کشور و با مشی امام و رهبری هیچ تجانس و انطباقی ندارد، بلکه بارها و بارها مورد ذمّ امام راحل و رهبری انقلاب قرار گرفته است.

    مهرعلیزاده در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه جریان اصلاحات رسانه های کافی داشته اندچرا فکر می کنید نتوانستید نقدهایتان را منتشر کنید، می‌گوید : شاید دلیل اصلی این باشد که دولت آنچنان که باید به انتقادات و گوشزدهای مشفقانه در خصوص مسائل و موضوعات جاری و ساری کشور گوش فرا دهد و بهره‌ برداری مثبت و راهبردی از آن داشته باشد؛ این کار انجام نشده است و برخلاف اینکه از نظریات نقادانه در جهت رفع مشکلات استفاده شود، کسانی که این نظریات را با در نظر گرفتن منافع ملی و آینده ملت مطرح کرده‌اند، به سیاه‌نمایی و تضعیف دولت متهم شده‌اند. لذا در چنین فضایی طرح مسایل کارشناسی و انتقادات مشفقانه نه تنها هیچ تاثیری در بهبود وضعیت نداشته است بلکه مخاطب این انتقادات را به عنادورزی با کار کارشناسی و نیز پافشاری بر رفتارهای احساسی ، بجای مدیریت اصولی و عقلایی رهنمون شده است.

    این فعال سیاسی درپاسخ به این سوال که آیا قبول ندارید عدم شناخت دقیقتان از جامعه باعث عدم اقبال جامعه به شما شد اظهارمی‌دارد : خیر ابدا، در بدو امر با توجه به شناختی که نسبت به اوضاع سیاسی داشتیم و همچنین پیش بینی هایی که از همان اول در خصوص مسائل اقتصادی و اجتماعی صورت می گرفت، مسائل مطرح و تجزیه و تحلیل می‌شد اما با توجه به رفتاری که طرف مقابل از خود نشان می داد به این نتیجه رسیدیم که بروز آن در سطح افکار عمومی و جامعه هیچ حسن و منفعتی برای جامعه ندارد و حرکت‌هائی که متاسفانه بدون کار کارشناسی، عجولانه و به صورت شعاری شروع شده بود، ادامه یافتند. ما همواره تاکید کرده‌ایم تا زمانی که بی‌برنامگی‌ها، هیجانات و روند نامطلوب عدم استفاده از کارشناسان و مدیران لایق ادامه یابد روند به جایی می‌رسد که به معضلات بزرگی برمی‌خوریم، و همواره دغدغه داشته ایم که ملت ما با این ناملایمات مواجه نشود.

    مهرعلیزاده درپاسخ به این سوال شما که بنیاد باران را تاسیس کردید چرا می گویید از نظراتتان استفاده نشد می‌‌گوید:
    مجموعه بنیاد باران با هدف بررسی‌های تخصصی امور مربوط به مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بین المللی ایجاد شد تا نقطه نظرات کارشناسی ارایه دهد و تحلیلی از اوضاع سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی داشته و بتواند در اختیار دولت قرار دهد تا تجربیات سازنده‌ای که در دولت گذشته بود از بین نرود. هدف این بود که یک مجموعه دارای تجربیات چندین سال حکومت‌داری بتوانند در تجزیه و تحلیل مسائل به دولت کمک کنند، اما مطالب ارائه شده مورد توجه قرار نگرفت و به تدریج آن انگیزه اولیه از بین رفت و آن نتایجی که از تشکیل این بنیاد مورد توقع بود به سبب وجود نگاه بدبینانه در دولت حاصل نشد.

    این نامزدسابق ریاست جمهوری درپاسخ به این سوال که چه توقعی وجود داشت دولت احمدی نژاد پیشنهادات بنیاد باران مورد استفاده قرار دهد، می‌گوید:
    من نمی دانم، شما باید این سئوال را از مسئولین بنیاد باران داشته باشید. لیکن هر دولتی که سر کار می آید باید در راستا و ادامه دولت‌های گذشته و در جهت اجرای سیاست‌های کلی نظام حرکت کند. وقتی کشور یک برنامه چشم‌انداز 20 ساله دارد، و در روند آن چشم‌انداز برنامه‌های اول، دوم و سوم اجرا شده و برنامه چهارم در شرف اجرا بوده است، در یک سیر طبیعی و منطقی قاعدتا باید دولت جدید با دقت کامل روند کلی برنامه ها را ادامه می داد. منهای اینکه دولت جدید ممکن است بخواهد و بتواند در انجام فعالیت ها سریع‌تر عمل کند، یا سلیقه اجرایی خاصی داشته باشد، ولی ذات و محتوای کلی امور باید در جهت و ادامه روند برنامه‌های اصلی و اساسی و نیز در راستای منافع استراتژیک نظام باشد و بر همین اساس توقع این بود که دولت از آن پیشنهادات استقبال کند. تجزیه و تحلیل‌ها را بگیرد و مورد استفاده قرار دهد. کما اینکه دولت آتی نیز باید به همین منوال عمل کند، مثلاً تصویب برنامه پنجم در دولت فعلی انجام شده است ولی دولت آتی مکلف به اجرای آن است.

    وی درپاسخ به این سوال که در رقابت های ریاست جمهوری دور نهم شما با شعار دولت رفاه وارد رقابت های انتخاباتی شدید. اولین فردی بودید که در انتخابات از کلید ‌واژه «رفاه» استفاده می کردید. چرا از این کلید واژه استفاده کردید؟ گفت:
    دو دلیل داشت. دلیل اول این بود که سطح عمومی معیشت مردم ما در مقایسه با یک جامعه مرفه و آنچه در واقع حق مردم بود فاصله زیادی داشت. مخصوصاً با در نظر گرفتن اینکه کشور ایران از نظر داشتن سرمایه انسانی کارآمد، معادن گسترده، موقعیت استراتژیک اقتصادی، آب و هوای و دسترسی به آبهای آزاد، کشوری است بسیار غنی که به این عوامل درآمد نفت هم اضافه می‌شود و لذا اگر این ظرفیت ها خوب مدیریت بشوند سطح رفاه مردم چندین برابر افزایش می یابد و این حق مردم ایران است. حتی از منظر اعتقادی هم در دین اسلام ایجاد رفاه اسباب عزّت و عبادت و سازگاری مردم با جامعه دولت را فراهم می کند. در دولت مدینه پیامبر اکرم (ص) این خصوصیات از وظایف دولت به شمار می آمد و پیامبر با ایجاد رفاه برای مردم از آنها به عنوان یک ملّت و امت الگو و از دولت اسلامی مدینه نیز به عنوان دولت توانا ارائه داد و همین موضوع باعث شد که تمام جزیره العرب در ظرف کمتر از هفت سال به اسلام روی آورد. این از آثار دولت اسلامی پیامبر بود که توجه جدی به رفاه و معیشت مردم داشت.

    دوم اینکه دولتِ رفاه تحت این عنوان در دنیا یک تعریف علمی و شناخته شده دارد که از چند دهه به این طرف طراحی شده و تقریباً 90درصد کشورهای اروپایی با کمترین منابع در مقایسه با منابعی که ما در ایران داریم بالاترین سطح رفاه را دارند و این در اثر اجرای برنامه‌های دولت رفاه است. در دولت رفاه انواع رانت ها اعم از اقتصادی، اطلاعاتی و ... وجود ندارد. انسانها به قدری که تلاش می‌کنند می‌توانند در هر عرصه ای موفق شوند. ارزش‌گذاری به فعالیت اقتصادی و اجتماعی انسان روی میزان و کیفیت واقعی تلاش آنها در این زمینه‌ها است و هر فردی، هر سازمانی حسب اینکه چقدر فعال‌تر، باهوش‌تر و با استعدادتر است، چقدر جسارت و ریسک‌پذیری دارد رشد می‌کند. در عین حال برخلاف جامعه امپریالیستی این رشدها نمی توانند لجام گسیخته باشند و به وسیله اهرم مالیات از یک سطحی به بالا تر در جهت منافع جامعه کنترل می شوند، بدین ترتیب هم زمینه و انگیزه های رشد به صورت نا محدود وجود دارد و هم رشد آحاد جامعه، رشد جامعه را در پی دارد. لذا تصور بنده این است الگوی بومی سازی شده تئوری تجربه شده و موفق دولت رفاه می تواند الگوئی مناسب برای توسعه اقتصادی کشور باشد.

    مهرعلیزاده درخصوص برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری چه برنامه ایی دارید گفت : اگر منظور شما برنامه برای کاندیدا شدن هست، بستگی دارد به شرایطی که پیش می‌آید. ولی اگر منظورتان برنامه اجرائی برای تشکیل و اداره دولت است، باید عرض کنم بله، برنامه مشخص دارم.که انشاء الله در آینده آنها را عنوان خواهم کرد.

    وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه کاندیدا شدن شما به چه شرایطی بستگی دارد؟ گفت:مجموعه‌ای از شرایط عمومی که قابلیت پذیرش اندیشه‌ورزی و حاکمیت برنامه را داشته باشد.

    مهرعلیزاده همچنین در پاسخ به این سوال که آیا دولت شما، دولت رفاه خواهد بود؟ می‌گوید: بله، دولت رفاه با تمام ابعاد تعریف شده علمی و تجربیات اجرائی آن و منطبق با بوم و فرهنگ ایران. وی در پاسخ به درخواست ما برای تعریف دولت رفاه نیز اینگونه ادامه می‌دهد که "دولت رفاه یعنی دولت استقلال، آزادی. در ابعاد سیاسی متضمّن استقلال و آزادی و در ابعاد اجتماعی و اقتصادی متضمّن توسعه و رشد کشور و افزایش سطح معیشت و رفاه مردم، به عبارت دیگر رشد سرمایه گذاری ها، صنعت، تجارت، کشاورزی، ایجاد اشتغال، افزایش وسعت میدان رقابت ها در یک کلام حرکت در مسیر عقلانی توسعه جهانی."

    این کاندیدای احتمالی اصلاح‌طلب در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در عرصه فرهنگی چه برنامه‌ای دارید، اظهار داشت:

    همان مطلبی که عرض کردم، انطباق دولت رفاه با بوم و فرهنگ مردم مسلمان ایران به این معنی است که ارزش های فرهنگی اسلامی و ایرانی مردم بزرگ کشور بر تمام گوشه و زوایای این دولت سایه خواهد انداخت. و در حقیقت این دولت با مشخصات بومی شده آن مصداق بارز، آرمان، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی خواهد بود. انشاء‌الله.

    موفق باشین.
    91/10/26
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ] [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]- [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]

  4. #53
    کاربر جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    نوشته ها
    3
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پیش فرض

    سلام . من فکر کنم آقای قالیباف از همه مناسبتره چون دراین مدت ثابت کرد .واقعا زحمت کش و مخلص میباشند.

  5. #54
    مدیر بازنشسته Hamid آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    تهران. پلاک 5
    نوشته ها
    2,061
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط سید جعفر نمایش پست ها
    سلام
    ظاهرا این چند نکته مبهمه .
    اگر به تشخیص خودش و با آن اقدامات به اصلح رسید
    یعنی اینکه اصلح را طوری یافت که برابر فطرت و بینش خودش بود . و احتمال دارد اصلح او ، اصلح مورد نظر ما نباشد .ولی در حقیقت طبق آنچه به آن دست یافته برایش اصلح است حتی اگر از نظر ما این شخص اصلح نباشد .
    چون ملاک اصلحی است که رهبری و علما و دانشمندانی که در خط رهبری هستند تأیید کنند .و الا اصلح دیگری که حق ندارد وجود داشته باشد .
    در آن صورت در راهی که گام نهاده - خطا رفته ؟ اگر خطا رفته گناه کرده ؟ با او چه باید کرد ؟
    واو آنچه را انتخاب کرده مقبول ما نبود .

    در بالا توضیح دادم
    واز دایره خودی ها خارج است .
    ببینید ما کسانی را در مملکت داریم که افعال آنها طبق نظریه و ایده رهبری و اندیشمندان مورد حمایت ایشان است . پس اینها در داخل دایره قرمزند (اینها لقب خودی ها گرفته اند ) .ودر مقابل آنها هستند که سلیقه ها و رفتارشان اصلا خوشایند رهبری و آن بزرگان نیست . همان خارج از دایره ها و یا غیر خودی ها .حالا منظور من اینست که :فرد منظور جزء کدام دسته است و طرز رفتار با او چگونه است ؟
    راستی ما دیگه یاد گرفتیم "پوستمون کلفت باشه " . بهتره تا بی خودی غصه بخوریم . " متلک گویان " محترم را هم به بزرگی خودمان و کوچکی خودشان می بخشیم.
    سلام.

    بنده دسترسی مستقیمی به شخص آیت الله مصباح یزدی ندارم بنابراین من نظر خودمو میگم:

    ابتدا اجازه بدین برداشت خودمو از توضیحاتی که دادین بگم:

    تا اینجایی که من فهمیدم شما سوالتون اینه که فردی از دوستان حزب اللهی رفته تحقیق و بررسی و مشورت کرده و به گزینه ای برای انتخابات ریاست جمهوری رسیده که با گزینه ای که شما بعد از همون مراحل رسیدین، یکی نیست. البته کار به اینجا ختم نشده و شما احساس میکنین که کاندیدای اون دوست حزب اللهی، نه تنها اصلح نیست که بلکه اصلا در دایره ی «خودی ها» هم از نظر شما نیست. حالا باید با چنین شخصی و انتخابش چه برخوردی کرد؟

    اولا لازم میدونم که این نکته رو تذکر بدم که رهبر معظم انقلاب و نیز به تعبیر شما «اندیشمندان و بزرگان مورد تایید رهبری» هیچگاه نمیان و مصداق کاندیدای اصلح رو نام ببرن. یا اینکه صراحتا فردی رو تایید کنن و دیگری رو نکنن. بلکه همیشه «ویژگی ها»ی کاندیدای اصلح رو بیان کردند. پس هیچ وقت نمیشه با اطمینان گفت که کاندیدایی که بنده انتخاب کردم همونیه که مقام معظم رهبری و سایر علما و بزرگان هم به همون رای دادن یا تاییدش کردن یا فلان رفیق من که به کاندیدای دیگری رای داده، مطمئنا و 100 درصد انتخابش اونی نبوده که حضرت آقا به اون رای دادن. از کجا معلوم که کاندیدایی که بنده ی نوعی گمان میکنم درون دایره ی قرمز خودی هاست، واقعا اینطور باشه و انتخاب اون کسی که گمان میکنم غیر خودیه، واقعا اینطور باشه؟

    نکته مهم دیگه هم که در صحبتهای آیت الله مصباح هم بود، اینه که هر کسی درباره ی انتخابات، شرعا تکلیف داره که بگرده و اصلح رو پیدا کنه. اما هیچ شرع و آیینی تکلیف نکرده که همه ی مردم پس از تحقیق و بررسی، باید حتما به یک کاندیدای اصلح واحد برسن و همه به همون یک نفر رای بدن. اجتهاد رای دهنگان در شناخت کاندیدای اصلح، با همدیگه یکسان نیست. همونطور که اجتهاد فقها هم در شناخت احکام الهی یکسان نیست. وگرنه شاهد تعدد رساله های عملیه ی مراجع نبودیم.

    مقام معظم رهبری هم هیچگاه نفرمودند که مردم حتما باید یا به من یا به افراد اندیشمندی که بنده تاییدشون میکنم برای تحقیق و مشورت مراجعه کنند. باب تحقیق و بررسی و مشورت برای عموم مردم بازه. مهم اینه که هر کسی اون تکلیفی رو که در رای دادنش داره، یادش نره. اگه من نوعی همیشه این نکته رو نصب العین خودم قرار بدم که «فردای قیامت باید در ازای علت رأیی که به فلان کاندیدا دادم، در پیشگاه الهی پاسخگو باشم و اگر جواب درخوری نداشته باشم، همون برگه ی رای روی پل صراط جلوی منو میگیره» اونوقت دیگه خیلی مهم نیست که پیش چه کسی برای مشورت میرم و از کجاها تحقیق میکنم. مهم اینه که اون احساس تکلیف در من نوعی به وجود اومده.

    اما در مورد اینکه فرمودید در صورتی که بین من و رفیق حزب اللهیم که کاندیداهای ما مشترک نیست و من احساس میکنم که کاندیدای رفیقم، اصلا خودی و انقلابی هم نیست، حالا باید با او چگونه برخورد کنم؟ بنده عرض میکنم که اگه مطمئن هستیم که رفیقمون از روی تحقیق و بررسی به اون گزینه رسیده، پس باید بدونیم که خدا تا همینجاش از او راضیه و در درگاه الهی اجر و ثواب هم خواهد داشت. چرا که به تکلیف شرعیش عمل کرده. پس ما کی باشیم که بخوایم از او ناراضی باشیم یا باهاش برخورد ناشایستی بکنیم؟ (البته همه ی اینها به شرطیه که طبق گفته ی خودتون واقعا مطمئن باشین که رفیقتون تا اونجایی که از دستش بر میومده، تحقیق و بررسی و مشورت کرده و کوتاهی نداشته)

    باز برای اینکه تا حدودی نظرات آیت الله مصباح یزدی رو هم در این زمینه باهاش آشنا بشین عرض کنم که در همایش اعلام موجودیت جبهه پایداری در تابستان سال 90، آقای مصباح در پاسخ به هجمه ی تخریبی برخی سایتهای وابسته به جبهه متحد اصولگرایان مبنی بر اینکه جبهه پایداری انشقاق در میان اصولگرایان ایجاد کرده، گفتند که از نظر ما هر کسی که نظام و ولایت فقیه رو قبول داره و احساس تکلیف میکنه برای اعتلا و رشد و بالندگی این کشور، اصولگراست. جبهه پایداری هم خودش رو در همین راستا نوعی اصولگرا میدونه. اما اصولگراها مانند دایره هایی هستند به مرکز و محوریت ولایت فقیه که از محور و مرکز، فواصل مختلفی دارند. ما احساس کردیم که میتونیم دایره ای کوچکتر و نزدیک تر به مرکز دایره باشیم. این اسمش تباین و بیرون زدن از دایره ی اصولگرایی نیست. ما طبق دریافت و نگرش خودمون، افرادی رو پیدا کردیم که به ایده آل های ما «نزدیک تر» هستند و حالا دور هم جمع شدیم. اما این به اون معنا نیست که ایده آل های سایر افراد حزب اللهی و اصولگرا و پیروی ولایت فقیه، غلط باشند.



    امیدوارم که تونسته باشم شما رو در رسیدن به پاسختون کمک کرده باشم.

    همواره پوست کلفت و موفق باشین.
    91/10/26
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ] [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]- [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]

  6. #55
    حق آب و گل داره خادم اهلبیت آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    خوزستان آوردگاه سرخ دلیران
    نوشته ها
    1,812
    تشکر
    1
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamid نمایش پست ها
    اما در مورد اینکه فرمودید در صورتی که بین من و رفیق حزب اللهیم که کاندیداهای ما مشترک نیست و من احساس میکنم که کاندیدای رفیقم، اصلا خودی و انقلابی هم نیست، حالا باید با او چگونه برخورد کنم؟ بنده عرض میکنم که اگه مطمئن هستیم که رفیقمون از روی تحقیق و بررسی به اون گزینه رسیده، پس باید بدونیم که خدا تا همینجاش از او راضیه و در درگاه الهی اجر و ثواب هم خواهد داشت. چرا که به تکلیف شرعیش عمل کرده. پس ما کی باشیم که بخوایم از او ناراضی باشیم یا باهاش برخورد ناشایستی بکنیم؟ (البته همه ی اینها به شرطیه که طبق گفته ی خودتون واقعا مطمئن باشین که رفیقتون تا اونجایی که از دستش بر میومده، تحقیق و بررسی و مشورت کرده و کوتاهی نداشته)
    همواره پوست کلفت و موفق باشین.
    91/10/26
    شما درست فرمایش کردید . تا اینجا درسته . اما نکته ی ابهام را لابد بنده نتونستم بگم . و اون اینه :
    مطلب اینجاست که بعد از انتخاب جبهه ها درست میشه .او برابر اعتقادش مطمئن است که انتخاب درست کرده اما ما آن را نخواهیم پذیرفت . نکته اصلی اینجاست که در صورت ورود به جبهه های مخالف با وجودی که بدانیم بر اساس ایده ی خودش که مطمئن است بر حق می باشد، حضور پیدا کرده ، باز هم مطرود است ؟ اگر چه جاهل به این باشد (البته از نظر ما)که انتخاب آن جبهه قابل تأیید مقام رهبری نیست .
    در واقع خطای مجرمی که نسبت به جرم آگاهی ندارد .
    حالا این جرم از نظر ما جرم است ولی آن شخص با تفحص خود به جرم بودنش نرسیده .
    با این توصیف اگر در جناحهایی که ما خوشمان نیاد دیده شوند آیا مجرم است ؟
    منم براتون دعا میکنم زود تر بزرگ بشی تا توقعات کوچکتر از خودتونو بهتر درک بفرمایید .
    حسین من انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدوا لمن عاداکم . الی یوم القیامه کانال شعر من در ایتا : شعر (اسرار درون )

  7. #56
    مدیر بازنشسته Hamid آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    تهران. پلاک 5
    نوشته ها
    2,061
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط سید جعفر نمایش پست ها
    شما درست فرمایش کردید . تا اینجا درسته . اما نکته ی ابهام را لابد بنده نتونستم بگم . و اون اینه :
    مطلب اینجاست که بعد از انتخاب جبهه ها درست میشه .او برابر اعتقادش مطمئن است که انتخاب درست کرده اما ما آن را نخواهیم پذیرفت . نکته اصلی اینجاست که در صورت ورود به جبهه های مخالف با وجودی که بدانیم بر اساس ایده ی خودش که مطمئن است بر حق می باشد، حضور پیدا کرده ، باز هم مطرود است ؟ اگر چه جاهل به این باشد (البته از نظر ما)که انتخاب آن جبهه قابل تأیید مقام رهبری نیست .
    در واقع خطای مجرمی که نسبت به جرم آگاهی ندارد .
    حالا این جرم از نظر ما جرم است ولی آن شخص با تفحص خود به جرم بودنش نرسیده .
    با این توصیف اگر در جناحهایی که ما خوشمان نیاد دیده شوند آیا مجرم است ؟
    منم براتون دعا میکنم زود تر بزرگ بشی تا توقعات کوچکتر از خودتونو بهتر درک بفرمایید .
    سلام مجدد.

    بعد از انتخاب ها، لزوما موضع گیری و جبهه گیری آغاز نمیشه. مگه اینکه هر دو طرف قصد تبلیغ برای کاندیدای خودشون رو داشته باشن. بسیاری از مردم مذهبی و حزب اللهی تا اونجایی که بنده سراغ دارم، صرفا پس از تحقیق و مشورت، نظر خودشون رو پیش خوشون نگه میدارن یا نهایتا در جمع خانواده طرح میکنن و خیلی کسی اساسا نمیدونه نظر این افراد روی چه کاندیدایی هست که بخواد مخالفتها و جبهه گیری ها ایجاد بشه.

    اما اگه حتی چنین حالتی هم که میفرمایین به وجود بیاد، از نظر بنده ی حقیر، همینکه کاندیدای مورد نظر طرف مقابل، صلاحیتش تایید شده، پس یعنی اون کاندیدا و حزب و جناحش، از نظر نظام (و به تبع اون با واسطه از نظر مقام معظم رهبری) مطرود نیست. پس از نظر شما هم نباید مطرود باشه. چه برسه اینکه شما از حضور چنین شخصی به عنوان «جُرم» هم یاد کنین! چرا که نظرات و آراء اون کاندیدا تا اون لحظه، خلاف آرمانهای انقلاب نیست. ممکنه اون کاندیدا بعد از انتخابات ماهیت اصلی خودشو افشا کنه، مث میرحسین موسوی، اما تا قبل از انتخابات، نیتهای پلید او و اطرافیانش، برای خیلی از حامیان و اعضای ستاد میرحسین مشخص نبود. خیلی از اعضای ستاد میرحسین رو بنده میشناختم. بعضا خانواده های شهدا هم بودند. ولی اون موقع میرحسین رو اصلح دیده بودند. همینها هم بعد از مشاهده ی فتنه، از میرحسین و اعمالش، تبری اعلام کردند.

    اما اگه فرض کنیم همه ی این حرفا هم به کنار ... شما احتمالا منظورتون اینه که چطوری طرف مقابلمون رو از رای دادن به اون کاندیدا و تبلیغ کردن و حضور پیدا کردن در ستادش منصرف کنین؟ خب اگه اون رفیقتون (حالا به تعبیر بنده. ممکنه رفیق نباشین) واقعا انسان معتقد و انقلابی ای هستش، مسلما اهل استدلال مبتنی بر ارزش های انقلابی خواهد بود. اهل مناظره ی اخلاق مدارانه خواهد بود. شما باید سعی کنین در فضایی دوستانه، دلایل خودتون رو مبنی بر عدم صلاحیت کاندیدای مورد پسند رفیقتون رو بهش تذکر بدین و بهش نشون بدین که تحقیق و بررسیها و مشورتهاش کافی نبوده.

    اما اگه می بینین که رفیقتون روی دنده ی لجبازی میفته، حتما او رو به حال خودش رها کنین تا بر انگیخته شدن تعصبات و کدورتها موجب از دست رفتن حداقلها در رفیقتون نشه. بذارین اگه قراره حال و روزش بهتر نشه، بدتر هم نشه. برخی ها به خاطر اینکه روی شخصیت مورد پسندشون تعصب زیاد پیدا میکنن، حتی گاهاً شده که به مخالفت با مبانیو اصول اولیه خودشون رسیدند. مگر نبودن طرفدارای سید کاظم شریعتمداری در اول انقلاب؟ مگر نبودند طرفدارای منتظری؟ مگه خیلی از جوونای انقلابی این کشور در اول انقلاب نبودند که در حمایت از بنی صدر، شعار مرگ بر بهشتی دادند و بعدش هم در ادامه در دام سازمان مجاهدین خلق افتادند؟

    شاید هم بنده منظور مد نظر شما رو از «جرم» درست متوجه نشده باشم.

    +

    شاید با دعای شما بزرگواران، خدا هم به امثال ما بندگان حقیر سراپا تقصیر، نظری کرد!

    موفق باشین.
    91/10/27
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ] [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]- [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]

  8. #57
    حق آب و گل داره خادم اهلبیت آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    خوزستان آوردگاه سرخ دلیران
    نوشته ها
    1,812
    تشکر
    1
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پیش فرض

    متشکرم
    امیدوارم مطب باز شده باشه و ابهامی برای خواننده (اونایی که همچو حالتی براشون پیش میاد) باقی نمونده باشه . اگرم هست بالاخره مقدمه ی خوبی بود میتونند بپرسند تا آگاهی بیشتر داده بشه .
    چون هدف بنده بیشتر همینه و علت اینکه در هر وحله به گوشه های پرت مسئله حتی اشاره میکنم به خاطر اینه که بقول معروف این نکته ها "مبتلا به " مردم عام هست که بعضا می پرسند .
    خلاصه خواستم بدانید مقصود این حقیر از پر رویی و پر حرفی هام چیه و بهتر تحملم بفرمایید.
    اجرکم عندالله .
    چشم بنده که حتما براتون دعا میکنم . البته اگه از بنده ی بی مقداری مث من پذیرفته بشه . تازه ما امیدمون شمایید که دامن جود و سخی و معرفتتونو بگیریم - حالا یه جوری - تا در بهشت هم که شده بریم . دعامون کنید که خیلی مهتاجیم .
    ویرایش توسط خادم اهلبیت : 16-01-2013 در ساعت 14:07
    حسین من انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدوا لمن عاداکم . الی یوم القیامه کانال شعر من در ایتا : شعر (اسرار درون )

  9. #58
    مدیر بازنشسته Hamid آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    تهران. پلاک 5
    نوشته ها
    2,061
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پیش فرض

    دامن جود و سخی و معرفتتونـ ...
    چنین تعبیرهایی فقط زیبنده ی ائمه ی اطهار علیهم السلام هست نه گنهکار بی چشم و رویی مث بنده.
    خواهش میکنم بعد از این، چنین تعابیری رو حتی برای علما و بزرگانی در حد و اندازه های مراجع عظام تقلید هم استفاده نکنین.

    شکسته نفسی کردن و هندونه زیر بغل طرف مقابل گذاشتن هم تا یه حدیش خوبه :دی
    یاعلی


    +

    مجموع آراء کاندیداهای ائتلاف 2+1 بالاخره از مجموع آراء جلیلی و لنکرانی جلو زد!

    +

    جنابان مدیران ارشد! لیست رو قرار نیست ویرایش کنین؟



    موفق باشین.
    91/10/27
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ] [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]- [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]

  10. #59
    کاربر آشنا Ali.R آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    اتوپیا
    نوشته ها
    156
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamid نمایش پست ها
    سلام.

    اگه گزینه ها رو ویرایش قراره بکنین، یه نفر دیگه هم یافت شد که احساس مسئولیت قطعی کرده:

    موفق باشین.
    91/10/26
    آقا تورو خدا بگین بیخیال شه.....این دیگه میخواد بیاد کجا؟؟؟
    بگین پولی رو که میخواد تو ستاد انتخاباتیش خرج کنه بده چندتا جوون سر و سامون بگیرن...

    به جان خودم دیگه جدی جدی منم دارم احساس تکلیف میکنما



    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]


  11. #60
    مدیر بازنشسته Hamid آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    تهران. پلاک 5
    نوشته ها
    2,061
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پیش فرض

    پس از مذاکرات فشرده و نیمه فشرده ای که با جناب خادم المهدی(عج) داشتیم، دسترسی ویرایش نظرسنجی به اینجانب و جناب dampayi، تفویض شد :دی

    بنده هم با اجازه دوستان، تغییرات زیر رو اعمال کردم:

    1- همونطور که قبلا هم بحث شد، آقای صفارهرندی از تو لیست در اومد.
    2- آقایان زاکانی، مهرعلیزاده، شریعتمداری و چمران به لیست اضافه شدند.
    3- گزینه هیچکدام، به گزینه ی سایر کاندیداهای مورد نظر شما تغییر نام داد.
    4- لیست بر اساس نام خانوادگی کاندیداها به ترتیب حروف الفبا مرتب شد.

    در پایان هم جا داره از جناب Salar به دلیل اینکه احساس تکلیف فرمودند که در صحنه حضور داشته باشن، تشکر ویژه داشته باشم :دی


    موفق باشین.
    91/10/27
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ] [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]- [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]
    [برای مشاهده لینک ها باید عضو انجمن ها باشید . ]

صفحه 6 از 33 نخستنخست 12345678910111213141516 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 6 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 6 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوستي از منظر دين اسلام‏ [[/
    توسط mahdishata در انجمن مباحث ديگر بخش اسلامی
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 05-01-2013, 19:01
  2. پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 29-06-2012, 22:19
  3. درباره لیست تهران جبهه متحد اصولگرایان بیشتر بدانیم
    توسط محب المهدي (عج) در انجمن اخبار سیاست داخلی ایران
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 25-02-2012, 16:12
  4. چرا ایران پس از اسلام ملاک بالیدن باشد؟
    توسط javadkhan در انجمن اخبار سیاست داخلی ایران
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 24-09-2011, 21:07

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
کانال سپاه